Thursday 14 April 2011

hari hari

hari hari yg terasa d ibu kota, sentiasa mendung seperti memahami segalanya. 
aku rindu. apakah makna d sebalik perkataan rindu itu sebenarnya ???????

PAPA & MAMA ****
 i miss you. terima kasih kerana bg mirul peluang untuk berdikari
mirul akan buktikan apa yg papa salu ckp, papa na tgk mirul menjadi maknusia
kn. mama teng sebab bagi mirul semangat, walaupun mama ta penah terus terang
tapi mirul tau, mama risaukn mirul kn kn . mama jagan risau k, mirul da besa.
mirul akan buat yg terbaik untuk papa n mama. mama n papa perlu tw, mirul syg
papa n mama. harap mama n papa sihat sahaja d sana uke. 


NURUL AMENINA ****

SAYANG SAYANG SAYANG. SAYANG perlu tw b selala rindukan bby.
b tw b tada masa untuk bby, b kerja tapi b cuba sebaik mungking untuk 
memenuhi permintaan sayang. sayang b harap bby akan faham keadaan
b uke, lagi satu sayang jgn tension2 k d MRSM 2 uke. b taw bby bule
buat, b PECAYA sayang bule buat. uke syg . SAYANG HEBAT !!

KAWAN SEHIDUP KU***

KAWAN macam mana korang d sana??? korang ingat aku lagi tak.
emm, aku rindu na lepak ngn korang2 semua, mungkin suatu hari
nanti kn kn. pape pn t aku blik ipoh aku na cari SURIA first.hehehe
sagap doe, kat sini tada jenoh aku mencari.
APA APA PON AKU TETAP RINDU KORANG SEMUA . MUAHHHHHH